Nefit Bosch Partner Portal app

 

Nu beschikbaar: Nefit Bosch Partner Portal App

De handigste app voor Nefit Bosch Partners
Nu voor Apple en Android beschikbaar; De nieuwe Nefit Bosch Partner Portal App. Hiermee registreert u elk toestel in een handomdraai. QR-code scannen, postcode en huisnummer controleren of invullen en klaar! Invullen en inzenden van garantiekaarten is overbodig. Omdat de Nefit Bosch Partner App gekoppeld is aan het Nefit Bosch Partner Programma spaart u automatisch punten. Tijdsbesparend en wel zo makkelijk.

Hoe werkt deze nieuwe app?
Het enige dat u nodig heeft is een smartphone of tablet met de Nefit Bosch Partner App. Op elk nieuw Nefit- en Bosch-toestel is een QR-code aangebracht. Door deze te scannen wordt het toestel herkend en het serienummer ingelezen. Als u vervolgens postcode en huisnummer van het installatieadres controleert of ingeeft wordt het adres automatisch aangevuld. Mocht u ter plekke geen toegang hebben tot internet wordt de registratie lokaal op de smartphone/tablet opgeslagen en kunt u deze later versturen. Als Nefit Premium Partner heeft u bovendien de optie om ook direct een verlengde garantie (Onderdelen Garantieplan/ OGP) voor het toestel te regelen.

Automatisch sparen
Daarna drukt u op ‘Registreer product’ en alles wordt automatisch bij Nefit Bosch geregistreerd. U ontvangt per e-mail een bevestiging van de ingevoerde gegevens. De spaarpunten worden automatisch bijgeschreven in het Nefit Bosch Partner Programma. U hoeft verder niets te doen, het opsturen van de garantiekaart of handmatig online registreren is overbodig. Zo easy kan het zijn.

Ook handig: u kunt zelf op elk gewenst moment een overzicht genereren van alle productregistraties die met de Nefit Bosch Partner App en in het Nefit Bosch Partner Programma geregistreerd zijn.

Ga naar de Nefit Bosch Partner Portal app voor Apple
Ga naar de Nefit Bosch Partner Portal app voor Android
Ga naar de veelgestelde vragenlijst van de Nefit Bosch Partner Portal app (PDF 0,61 MB)