Bosch Smart Service Key

 

Eenvoudig online!
Met uw smartphone en de EasyService app heeft u altijd uw eigen WLAN-aansluiting op zak. U hoeft dus niet meer te zoeken naar een goed WiFi-signaal of andere geschikte lokale internetverbinding.

Eenvoudig uitlezen en parameters instellen!
In de EasyService app ziet u alle essentiële parameters en informatie over de actuele status van de ketel of warmtepomp overzichtelijk op een rij en kunt u deze direct aanpassen.

Eenvoudig in gebruik!
De semi-automatische inbedrijfstelling van een volledige verwarmingsinstallatie is nog nooit zo eenvoudig geweest. Gewoon de systeemdetectie starten en de verschillende stappen volgen. Mocht er tijdens de inbedrijfstelling een fout optreden, dan toont de app u de nodige stappen om deze te corrigeren.

Simpelweg sneller!
De EasyService-functies zijn bovendien heel handig bij het oplossen van storingen. Dankzij de mogelijkheid om alle relevante systeemparameters in te voeren en weer te geven, kunt u uw werk sneller doen.

Eenvoudig fouten identificeren en verbeteren!
De app toont alle foutcodes, inclusief de vermoedelijke oorzaak van de fout. Daarnaast worden maatregelen voorgesteld om de fout snel te verhelpen. Service kan zo eenvoudig zijn.

Eenvoudig transparant!
Dankzij de Smart Service Key en EasyService app kunt u de uitgevoerde werkzaamheden zonder moeite specificeren. Met één druk op de knop bewaart de app een gedetailleerd overzicht van elke stap in een PDF-bestand. Deze kunt u desgewenst afdrukken of doormailen naar de klant. Deze transparantie draagt bij aan uw meerwaarde als Nefit Bosch Partner en de professionele uitstraling die consumenten vandaag de dag verwachten.